Bu Aralar Ne Oynuyoruz?

Başlatan Carnage, 08 Ağustos, 2010, 17:43:58

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Carnage

Bu baslik altinda bu siralar oynadigimiz video oyunlari hakkinda görüslerimizi paylasalim. Böylece forumun bu bölümünde baslik kirliligi olmaz.

Ben bu aralar Prince of Persia: The Forgotten Sands oynuyorum. Mayis ayinda çikan POP filminin rezalet bir sey olacagindan emin oldugum için filme gitmek yerine oyunu aldim. Oyun  serinin Sands of Time ve Warrior Within isimli oyunlarinin arasinda bir zaman diliminde geçiyor. Prensin abisi Malik'i bol bol gördügümüz oyunda RPG ögeleri de var. Yaratik öldürdükçe XP kazanip yeni özellikleri unlock edebiliyoruz. Onun disinda oyunda sadece power attack ile kirabilecegimiz bazi heykelleri parçalayip 50 xp de alabiliyoruz.Oyunun grafikleri çagimiza göre mükemmel degil fakat yüksek sistem özellikleri istememesi olumlu bir özelligi. Anakarti 1.5 yildir çikan hiçbir islemciyi desteklemeyecek kadar eskimis 3 yillik külüstür pcmde bile grafik kalitesi medium olarak,4x Anti Aliasing de bile takilmadan oynayabiliyorum. Su siralar yarisindan fazlasini bitirmis bulunmaktayim. Son bir hatirlatma yapayim,oyunu Skidrow'un cracki ile oynayanlari oyunda bazi kapilarin açilmamasi gibi eksantrik bir bug bekliyor.

ferzan

Mount and Blade...Kesinlikle tavsiye ediyorum...Yüzde yüz Türk yapimi bir oyun...Yanlis anlamadiysam müziklerini yapan sahis yurt disindan...Bir de konsept çizimlerini de Mogol bir sanatçi üstlenmis...Dogrusu görülmeye deger,son derece usta çizimler...Oyunu tamamen Türkçe olarak da oynayabiliyorsunuz...Harita modundan first person'a dek epey tatmin edici bir oyun...Ortaçag'da geçiyor ve su ana kadar at üzerinde ok atilabilen ilk oyun diye biliyorum...Oynanabililik muhtesem ve Türkler'in öz kültür ve yasamina dair pek çok ayrinti barindiriyor(grubunuza alacaginiz bir savasçinin sizden gelenek icabi tuz ve ekmek istemesi gibi)...Oyunda 5 ayri uygarlik var...Rodoklar,Vaegirler,Nordlar,Swadyalilar ve Kergitler...Kergitler bu oyunda Türk ve Mogol karisimi bir ulusa tekabül ediyor ve yazimin basinda sözünü ettigim at üzerinde ok atmayi becerebilen tek ulus :D...Isimler de son derece tanidik...Hatta silahlar bile birebir arastirilip itina ile tasarlanmis...Yalnizca Kergit Hanligi sinirlari içerisindeki asker,parali asker,haydut,harami ve bozkir yagmacilarinin bie 6-7 çesit kilici var...Kaldi ki çesit çesit kati yaylar,av yaylari,mizraklar,temrenli sopalar,gürzler,çivili topuzlar,arbaletler ve kalkanlar...Basit bir maceraciyken herhangi bir ulusun emrinde parali asker,komutan,hatta maresal bile olabiliyorsunuz...Oyunun en güzel yani,elmacik kemiginden saçina sakalina,çene genisligine,burnuna varincaya kadar karakterinizi istediginiz gibi olusturabiliyorsunuz..Sahsen ben Conan'i ve Tarkan'i defalarca yaptim...Kendinizi bile yapabiliyorsunuz,yüzde 65 oraninda bir benzerlik söz konusu...Size saldiran haramileri,eger bayiltici silahlariniz varsa esir alip kentlerde satabiliyor,grubunuza köylerden ve diger kentlerden erzak ya da müimmat alabildiginiz gibi savastiginiz düsmanlardan kalan her türlü silah ve ganimeti de savastan sonra paylasabiliyor,kentlerdeki silahçilara,zirhçilara satabiliyorsunuz...Düsman ülkenin köylerini yagmalayabiliyor,kervanlara saldiriyor,bir lordun esinin onuru için düellolara giriyor,casusluk yapiyor,ya da basibos bir maceraci olup kelle avcilarina yardim edebiliyorsunuz...savasmak istemiyorsaniz,atlayacaginiz leveller syesinde kisisel becerilerinizi tamamen zeka yönünde kullanp,ticarette basarili olabiliyor,yalnizca sehirler arasi ticaret yaparak bile oyuna devam edebiliyorsunuz...Oyunda son diye birsey yok...Ocak 1257'de basliyor ve öylece devam ediyor...Gün be gün,ay be ay...Kaleler kusatiyor,kaleler savunabiliyor,diger lordlari seferberlik dahilinde bir araya toplayabiliyor,ssavas alaninda olmak istemediginizde katilmayip askerlerinizi gönderebiliyorsunuz...Bu oyun benim 4 ayima maloldu ve bu uzun mesaj bile oyun hakkidaki fikirlerimin 1000de 1i niteliginde..yazacak çok sey var ama oynamak isterseniz,kalanini da sizlerin kesfetmesini isterim...100 küsür atlinin en önünde,atinizin üzerinde son sürat,elde kiliçla düsmana topyekün hücum edilen sahnelerin verdigi zevki asla tarif edemem...yahut da yagmur,kar ve benzeri havalarda,attiginiz okun günesli ve açik bir havaya nazaran daha az etkili olup menzilinin kisa düsmesi gibi zekice ayrintilar...Böyle bir yapimla gurur duymamak elde degil...
Bağnaz okur, memnuniyetsiz beşer, işkilli büzük, sıfır tolerans iksmen, taş kalpli ahkam efendi...

https://ucuztefrika.blogspot.com

Mandrake64

BBC:Battlefield Academy!

2. Dünya savasi, turn-based, comic-stil, ilk bakista insani aldatan, ama, oynadikca, derinliginde kayboldugunuz bir oyun!

Neredeyse, sonsuz mod olanagi var ve multiplayer oynamak icin her zaman istediginiz senaryoyu hazirlayabilirsiniz!

http://www.slitherine.com/games/bbc_ba_pc

Bir bakis atin!

Carnage

Uzun bir aradan sonra cayir cayir NFS:Shift oynuyorum. Race Driver Grid çakmasi diye elestirilen NFS serisinin son halkasi Shift'te klavye ile rahatça oyanayabiliyorsunuz ki bu bile direksiyonu olmayan bir PC kullanicisinin Grid yerine NFS Shift'i tercih etmesine neden olacaktir. Grid'in aksine NFS Shift etkileyici sayilabilecek bir giris demosuna sahip. Çikis tarihleri arasinda geçen 1.5 senelik farkin getirisi olarak Shift daha üstün grafiklere sahip.(Hemen burada bir not düseyim:Oyunda grafik detaylarini yükselttiginizde masaüstüne çikis yapiyorsa,netten bir dosya indirerek bu sorunu çözebilirsiniz.)NFS Shift'in müzikleri serideki oyunlar içinde en kaliteli olanlarindan bazilari(NFS Underground'a kadar adam gibi bir soundtrack'e sahip olamadi seri)Kisaca oyun,gerçekçilik disinda rakibi Grid'den katbekat kaliteli.

  Oyunda puan topladikça level atliyor bazi özellikler aktif oluyor. Mesela garajiniza daha fazla araba sigdirayabiliyor,sponsorlardan yesil yesil dolarlari alabiliyorsunuz. Puanlar Aggression ve Precision puanlari olarak ikiye ayriliyor.Örnegin rakibinizi düzgün bir sekilde sollayinca clean overtake babindan 30 puan aliyorsunuz,rakibe çarpip pist disi edince dirty overtake olarak 50 puan aliyorsunuz. Ayrica topladiginiz yildizlara göre farkli yaris seviyeleri(tier) aktif oluyor. (Su an 285 yildiz ile tier 5'teyim)Her bir yarista 6 adet yildiz kazanma hakkiniz var. Birinci oldugunuz takdirde 3 yildiz,yaris esnasinda belirli bir puana ulastiginizda 2 yildiz kazaniyorsunuz,kalan yildizi ise farkli sekillerde topluyorsunuz(örnegin turda geçirdiginiz zamanin %75i yaris çizgisinde geçerse yildiz alabiliyorsunuz)

  Oyun diger NFS serilerindeki özellikleri içeriyor. Yine arabanin tüm parçalarini upgrade edebiliyorsunuz ve yine yaris modlari Drag disinda önceki serilerle ayni(Drift,Race,Time Attack vs.)

  Sonuç olarak NFS Hot Pursuit'i bekledigimiz bugünlerde oynanbilecek bir oyun.

V

  Bayram tatili sagolsun tozlanmakta olan Playstation'un karsisina geçebildim ve birikmis oyunlari oynamaya basladim.
God of War 2 ile uzun süre oyalandim.Taki bir yerde takilana kadar.Benim büyük kizla Winning oynamaya devam ediyoruz.
Uzun aradan sonra oyun oynamak büyük bir nigmet oldu bana.Zihnim bosaldi,rahatlatti harbi,harbi..
"İstemem,eksik olsun.."

rumar80

   Eğer evde peşinde koşan, her anını seninle geçiren bir kızın olursa, playstation sadece evde süs oluyor. Paslanıyor.

Carnage

Assasin's Creed 2'yi birkaç gün önce bitirdim. Senaryoyu kaliteli bulmama rağmen oyun bana haddinden fazla uzun geldiği için uzun bir müddet ara vermiştim. Oyunun müthiş bir finali var. Spoiler ile bile olsa burada paylaşamam,mutlaka oynamanız lazım.Her şeyden önce müthiş bir sunum var ki kesinlikle görülmeyi hak ediyor. Zaten herşey aydınlığa kavuşmuyor,sadece üçüncü oyunu daha fazla merak etmenize sebep oluyor.

Carnage

Dmitry Glukhovsky'nin aynı isimli romanından uyarlanan Metro 2033'ü oynamaya başladım.Son zamanlarda yoğun olarak Post apokaliptik arkaplanlı eserlerle uğraştığım için oyunun beni sıkabileceğini düşündüm fakat yanılmışım. Prologue bölümünden anladığım kadarıyla Nükleer Kış sonrası Rusya'sında yeraltı sığınaklarında yaşayan tecrübesiz bir askeri canlandırdığımız oyunda eciş bücüş mutantlarla uğraşıyoruz. Bir de bu tür evrim geçirmeye başlayıp daha da tehlikeli hale geliyor. Tahminimce nükleer silahların etkisi dışında bu işin arkasında bir mastermind var. Konu klişe de olsa oyunun atmosferi gerçekten keyif verici.

Carnage

Birkaç gün önce Assasin's Creed Brotherhood'un PC versiyonunu kurup oynamaya başladım. Oyun 2. oyunun kaldığı yerden başlıyor. Yaşlı Pcmde en düşük görsel kalitede ve en düşük performans ile oynayacağımı düşünürken korktuğum başıma gelmedi. Oyun grafikler açısından ikinci oyunu gölgede bırakıyor,renkler capcanlı ve nesneler başarılı bir şekilde çizilmiş. İşin iyi yanı Geforce 8500 gibi müzelik bir kartla bile görsel ziyafet çekebiliyorsunuz. Müzikler ise daha da kaliteli, kulağınızın pasının silineceğine garanti verebilirim. Diğer oyunları geçip bu oyun üzerine yoğunlaşacağım, ikinci oyunu oynamayı erteleyerek yaptığım hatayı tekrarlamak istemiyorum.

ferzan

Ben de birkaç ay önce Mount and Blade - Warband'i edinip kurmuştum...Önceleri yadırgadım,ilk çıkan versiyonu arar gibi oldum ama sonraları,ilk versiyonun yüzüne bakmaz oldum...Hareketler geliştirilmiş,alternatifler çoğaltılmış,tüccarlara şehirlerde dükkan açma hakları tanınmış,durduk yere handa sana bulaşan sarhoş kavgacılar eklenmiş,bir de Sarranid Sultanlığı adıyla 6.bir uygarlık eklenip,ilk oyundaki ünvanlar düzeltilmiş...Rodoklar'da kontlar,Swadyalılar'da Lordlar,Kergit Hanlığı'nda noyanlar,Nordlar'da şefler,Sarranidler'de de emirler denmiş soylu şavaş liderlerine...Kergitler harici Sarranid'ler de at üzerinde ok atabilir olmuş,hatta harita daha da genişletilip büyük kum çölleri,vahalar,çöl haydutları,çöl atları,peçeler eklenmiş...Tüccarlar için hammadde iplik,iplik boyası,keten bohçası,zeytin vs. ilave edilmiş...Bu versiyonda savaşmak da hayli zevkli hale gelmiş...At üzerinde döne gerine öyle bir vuruşabiliyorsunuz ki,kendinizi bir an için Karaoğlan çizgiromanlarında sanabiliyorsunuz...Çünkü o ayarda bir akıcılık söz konusu...Yine harita modundan first person'a,third person'a geçiş mümkün...Bir de kentlerde belli aralıklarla yapılan arena turnuvaları haricinde,o kentin lonca başkanının yahut soylusunun düzenlediği şölen ve ziyafetler de eklenmiş...Bu ziyafetlerden birinde,bekar leydilerle,prenseslerle ya da sultanlarla flört edip,ilişkinizi ilerletebiliyorsunuz...Hatta kızın da gönlü varsa,ummadık bir anda,siz kırdayken sizi buldurtup haber gönderebiliyor,bulunduğu kente çağırıp nedimesi aracılığıyla başbaşa görüşme şansınız olabiliyor...Hatta bazı kentlerin hanlarında rastladığınız gezgin şairlerden öğrendiğiniz şiirleri okursanız,leydi mum gibi eriyebiliyor...Ama karaktere bağlı bir durum...Kimi leydi savaş konulu dizelere bayılırken,kimi sırf böyle bir şiir yüzünden size sırt çevirebiliyor...Ya da erkek gibi yetişen bir leydiye,romantik şiir okuduğunuzda,erkekliğinize laf yiyebiliyorsunuz...Daha da ilerlediğinde ilişkiniz,aileyle bağlantılı lordların da onayıyla evlenip yuva kurabiliyor,bir kentin ya da kalenin taht salonunda,kendi hükümranlığınızla keyif çatabiliyorsunuz...Tabi,şavaş halinde olduğunuz kimse yoksa...Yine aklımı aldı bu oyun,yine vaktimi öldürdü,ama tarifsiz tatlar bıraktı...Yapım aşamasında,hakiki kılıç ustalarını hakiki zırh ve silahlarla dövüştürerek izlenimlerde bulunmaları ve bunu oyuna ustaca yansıtmaları,bu oyunun yapımcılarına olan saygımı katladı...Dediğim gibi...Tamamen Türk yapımı bir oyun (en azından 100de 80)ve multiplayer moda geçip sanal odalarda açık kapı ararken,Rusya'dan İngiltere'ye,Lübnan'dan Almanya'ya,hatta Amerika'ya dek pek çok ülkenin oyuncularının açtığı haritaları,oyun odalarını görerek bir kez daha gururlanıyorsunuz...Eşiyle birlikte garantili işinden ayrılıp,8-10 yılını böyle riskli bir projeye veren ve kendi kadrosunu kuran,yurt dışından da destek alan bu ve bunun gibi idealist üreticiler sağolsunlar...Onlar varoldukça benim gibi coşkuyla övenler de varolmaya devam edecek...:)
Bağnaz okur, memnuniyetsiz beşer, işkilli büzük, sıfır tolerans iksmen, taş kalpli ahkam efendi...

https://ucuztefrika.blogspot.com

nacho_grande

Uzun zamandır Assassin's Creed serisi harici oyun oynamıyorum. Diablo III ü de sabırsızlıkla bekliyorum.

can amca

Dün PS3'te Heavy Rain'i bitirdim. Cumartesi günü oynamaya başladım ve 5 gece uykusuz kalarak toplam 25 saatte  bitti oyun. Heavy Rain aslında oyundan çok interaktif sinema tanımına daha çok uyuyor. Teknoloji gelişip grafikler sinemadaki düzeye gelirse ileride bu tanımı sık sık duyacağız gibi. Hikaye (çok açık etmeden) 8-12 yaşlarındaki erkek çocukları kaçırıp yağmur suyunda boğan ve cesetlerinin avucuna bir origami figürü ve göğsüne orkide yerleştirerek bir tren yolu kenarına bırakan bir seri katili yakalama üzerine. Senaryo bir iki yerde sarksa da gerçekten çok heyecanlı, meraktan oyunu bırakamıyorsunuz. Senaryo  en son kaçırılan çocuğu (8. kırban) kurtarmak için çocuğun babası, bir özel dedektif, bir FBI ajanı ve bir gazetecinin bazen birlikte, bazen tek başlarına olayı araştırması üzerine kurulu. Animasyonlar ve grafikler PS3 için oldukça iyi, top seviyede denebilir (Hala PC oyunları ile başedecek düzeyde olmasa da) (Bu arada PS3 oyunları içinde grafik olarak Uncharted üzerine tanımam) Seslendirme ve soundtrack mükemmel. Senaryo nonlineer yani kişilere davranışın, olayları çözüm şeklin sonraki senaryoyu etkiliyor.

Oyun çok kafa yormuyor, yani bulmacalar zor değil. Kontrolleri iyi kullanma ve düğmelere şaşırmadan istenen kombinasyonda ve şekilde (hızlı-yavaş-tekrarlı-basılı tut) basma ile çok hızlı ilerleyebiliyorsunuz. Oyun girişte de belirttiğim gibi interaktif sinema şeklinde ve her adımda sizi yönlendiriyor. Bir sahnede pansuman yapman gerekiyor, başka bir sahnede kibrit yakman. Bunlar için gerçektekine benzer özel hareketler yapman gerekiyor. Move destekli sürümü daha interaktif ve vücudun üst kısmının hareket etmesine dayanıyor, ama ben move kullanmaya çok alışamadığımdan ve tembelliğimden klasik kontrollerla "oturarak" oynadım.

Sonuç itibarı ile film izlemekten hoşlanan, filmdeki karakterlerin yaptığını ben yapabilseydim; yani filmin içinde olabilseydim diyen herkese tavsiye ederim.

Carnage

Biraz Crysis 2 oynadım ve grafiklerin oyuncuların beklentilerini karşılayabilecek kalitede olmadığını gördüm. Tam 4 sene önce çıkan ilk versiyonundaki görsel kalitenin bugün için bile oldukça yüksek olduğunu düşünürsek ben de oyundan çok üst düzey grafikler bekliyordum. Oyunun grafik ayarlarına girdiğimde gamer,advanced ve hardcore adında üç seçenek bulunduğunu ve hiçbir şekilde detaylı bir şekilde ayar yapamadığımızı-oyunda developer console bile yok- görünce oyunun konsollarda çalışabilmesi uğruna hacamat edildiğini anladım.

Aslında benim gibi külüstür ekran kartı sahipleri için Crysis 2 bulunmaz bir nimet,çünkü CryEngine 3 düşük sistemlerde bile kaliteli efektler sunabiliyor. Fakat sırf bu oyun için birkaç bin dolarlık bir sistem toplamış olsam kafayı yerdim. Anladığım kadarıyla oyun konsollarda çalışabilsin diye Electronic Arts görsel kalitenin düşürülmesi istemiş ki bu durumda Cevat Yerli ve ekibini suçlamak oldukça anlamsız. Daha önce belirttiğim gibi CryEngine 3 müzelik sistemlerde böyle görsellik sunabiliyorsa Crytek büyük bir iş başarmış demektir.Ayrıca yılın en çok beklenen birkaç FPSlerinden birinin introsunda "A Cevat Yerli Game" yazısını görmek beni oldukça mutlu etti.

Senaryoya gelirsek,hiçbir şey beklemeyin. Konu da, diyaloglar da,anlatım da klişe.

Edit: İlk oyunda olduğu gibi ana klasörde autoexec.cfg isimli bir dosya açıp ilgili komutları girersek oyundaki grafikleri en ince detayına kadar ayarlayabiliyoruz.

Carnage

Crysis 2'nin ince ayarları ile ilgili:

Oyunda otomatik autoexec.cfg dosyası oluşturan Crysis 2 Advanced Graphics Options isimli bir program çıkarmışlar fakat ben bu programa gelişmiş ayar programı diyemiyorum. Mesela motion blur'u kapatmak blur efektinden tamamen kurtulmak demek değil. Eğer oluşturacağınız autoexec.cfg'de r_MotionBlurShutterSpeed = 0 ve r_MotionBlurMaxViewDist = 0 parametrelerini girmezseniz  blur denen rezilliğe katlananaya devam edeceksiniz daha detaylı ayar yapmak istiyorsanız autoexec.cfg dosyasına aşağıdaki komutları girip parametreleri değiştirebilirsiniz.

sys_spec = 4

sys_spec_Full = 4

sys_spec_ObjectDetail = 4

sys_spec_Shading = 4

sys_spec_VolumetricEffects = 4

sys_spec_Shadows = 4

sys_spec_Texture = 4

sys_spec_Physics = 4

sys_spec_PostProcessing = 4

sys_spec_Particles = 4

sys_spec_Sound = 4

sys_spec_Water = 4

sys_spec_GameEffects = 4

sys_spec_Quality = 4

q_ShaderGeneral = 4

q_ShaderMetal = 4

q_ShaderGlass = 4

q_ShaderVegetation = 4

q_ShaderIce = 4

q_ShaderTerrain = 4

q_ShaderShadow = 4

q_ShaderFX = 4

q_ShaderPostProcess = 4

q_ShaderHDR = 4

q_ShaderSky = 4

q_Renderer = 4

i_lighteffects = 1

g_corpseMinTime = 8

g_corpseUnseenTime = 2

g_corpseMinDistance = 20

g_battleDust_enable = 0

mfx_Timeout = 0.01

g_SkipIntro = 0

g_radialBlur = 0

g_nanoSuitEnableSuitShapeDeformation = 1

g_no_breaking_by_objects = 0

g_procedural_breaking = 1

g_no_secondary_breaking = 0



e_ObjQuality = 1

e_ProcVegetation = 1

e_DecalsAllowGameDecals = 1

e_DecalsLifeTimeScale = 1

e_DecalsOverlapping = 1

e_LodRatio = 4

e_LodMin = 0

e_ViewDistRatioDetail = 19

e_ViewDistRatioVegetation = 21

e_VegetationMinSize = 0.5

e_ViewDistRatio = 25

e_ViewDistRatioCustom = 60

e_ViewDistRatioLights = 25

e_ViewDistMin = 10

e_MaxViewDistSpecLerp = 0.5

sys_flash_curve_tess_error = 4

e_VegetationSpritesDistanceCustomRatioMin = 0.6

e_VegetationSpritesDistanceRatio = 1

es_DebrisLifetimeScale = 0.6

e_OcclusionCullingViewDistRatio = 1

e_Dissolve = 2

ca_AttachmentCullingRation = 120

e_TerrainOcclusionCullingMaxDist = 130

e_streamCgf = 0



e_ParticlesQuality = 2

e_ParticlesMaxScreenFill = 32

e_ParticlesMinDrawPixels = 1.5

e_ParticlesObjectCollisions = 1

e_ParticlesPoolSize = 8192

e_ParticlesEmitterPoolSize = 4096

r_UseParticlesHalfRes = 0

e_ParticlesForceAnimBlend =

e_ParticlesForceGI = 1



e_CullVegActivation = 30

g_tree_cut_reuse_dist = 0.35

p_max_MC_iters = 4000

es_MaxPhysDist = 200

es_MaxPhysDistInvisible = 100

e_PhysOceanCell = 1

e_FoliageWindActivationDist = 10

g_breakage_particles_limit = 80

p_max_object_splashes = 3

v_vehicle_quality = 4

p_max_substeps_large_group = 5

p_num_bodies_large_group = 100

p_gravity_z = -13

p_joint_damage_accum = 2

p_joint_damage_accum_threshold = 0.2

p_num_threads = 2

r_MotionBlur = 0

r_sunshafts = 1

r_UseEdgeAA = 0

r_colorgrading = 2

r_GlowAnamorphicFlares = 1

r_RainMaxViewDist_Deferred = 40

r_MotionBlurMaxViewDist = 0

r_PostMSAA = 1

r_PostMSAAEdgeFilterNV = 0

r_PostProcessHUD3DCache = 0

r_MotionBlurShutterSpeed = 0

r_HDRBloomMul = 0.7

sys_spec_Quality = 4

e_SkyUpdateRate = 0.5

r_DetailNumLayers = 1

r_DetailDistance = 4

r_HDRRendering = 2

r_SSAO = 4

r_SSAOQuality = 1

r_SSAODownscale = 1

r_refraction = 0

sys_flash_edgeaa = 0

e_VegetationUseTerrainColor = 0

e_TerrainAo = 0

e_TerrainNormalMap = 0

e_DynamicLightsMaxEntityLights = 7

r_UsePom = 0

r_EnvTexUpdateInterval = 0.075

r_TexturesFilteringQuality = 1

e_GINumCascades = 1

r_HDRBlueShift = 1.0

r_HDRBrightLevel = 0.85

r_HDRBrightOffset = 5

r_HDRBrightThreshold = 6

r_HDRLevel = 6

r_HDROffset = 10

r_EyeAdaptationBase = 0.1

r_EyeAdaptationFactor = 0.85

e_GI = 0

e_GIMaxDistance = 50

e_GIAmount = 0.6

e_Shadows = 0

r_ShadowBlur = 0

e_ShadowsMaxTexRes = 512

r_ShadowJittering = 1

e_GsmLodsNum = 4

e_GsmRange = 3

e_ShadowsCastViewDistRatio = 0.8

e_GsmCache = 1

e_ShadowsResScale = 3.4



s_MPEGDecoders = 24

s_Obstruction = 2

s_ObstructionAccuracy = 1

s_ObstructionUpdate = 0.5

s_SoundMoodsDSP = 0

s_VariationLimiter = 0.6

s_ReverbType = 3

r_TexSkyResolution = 1

r_ImposterRatio = 2

r_EnvCMResolution = 0

r_EnvTexResolution = 0

r_DynTexMaxSize = 50

r_TexAtlasSize = 512

r_DynTexAtlasCloudsMaxSize = 24

r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 16

r_VegetationSpritesTexRes = 64

r_TexMinAnisotropy = 8

r_Beams = 3

r_BeamsDistFactor = 0.5

r_BeamsMaxSlices = 32

e_Clouds = 0

r_WaterUpdateFactor = 0.1

e_WaterTesselationAmount = 1

e_WaterTesselationSwathWidth = 10

r_WaterUpdateDistance = 1

e_WaterOceanFFT = 0

q_ShaderWater = 1

r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05



sys_MaxFPS = 60

sys_physics_CPU = 0

sys_EarlyMovieUpdate = 1

gpu_Particle_Physics = 1

e_LodMax = 0

r_AnisoMin = 4

r_AnisoMax = 4

e_CharLodMin = 0

es_maxphysdistcloth = 50

r_PostMSAAMode = 2

r_ShadersRemoteCompiler = 0

r_displayInfo = 0

r_BeamsSoftClip = 1

r_EnableAltTab = 0

r_TexMaxAnisotropy = 8

r_ColorBits = 32

r_CoronaFade = 0.25

r_DrawNearFoV = 65

r_UseMergedPosts = 1

r_HDRRangeAdaptMax = 1.01

r_HDRRangeAdaptMaxRange = 8

r_HDRGrainAmount = 0.0

r_ShadersUseInstanceLookUpTable = 1

HacıGeraltEmmi

Crysis 2 şu anda DirectX 9 ile oynuyoruz. Görüntü kalitesinin ilk oyun kadar olması bile büyük başarı. Hatırlarsanız ilk oyunda DX 10 ile o kaliteyi çoğu pc zorlanarak oynamıştı. Yakında DX 11 patch yayınlayacaklarmış zaten. selamlar